4/28/2013

DOBRODOŠLI NA SLT- Sweet Little Things!
 
 
Pozdrav, ovo je moj blog na kojemu želim da se dobro provedete, uživate u člancima i recenzijama i nadam se dobite nešto inspiracije. Na ovom ću blogu pisati o svemu i svačemu- kozmetici, make up-u, modi, DIY tj. uradi sam/a projektima,radit ću tutoriale, nail art  i još punooo zanimljivih stvari koje će vam nadam se biti zabavne i korisne. Željela bih također čuti vaše prijedloge tj želje, dakle ako imate bilo kakav prijedlog, želju (neki članak koji vas posebno zanima da napišem) ili kritiku slobodno mi se javite na e-mail contact.sltblog@gmail.com ,a ja ću se potruditi ispuniti vaše želje i poslušati vaše kritike.Također slobodno ostavljajte i komentare ispod članaka. Nadam se da će vam ovo biti lijepo i ugodno mjesto te da ćete uživati!


You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe