9/25/2013

New in #1
U zadnjih mjesec-mjesec i pol dana nakupilo se dosta proizvoda koje sam kupila. Obožavam obliaziti drogerije i kao i svaka druga blogerica nikada nemogu izaći iz drogerije, a da ne kupim bar jednu stvar :) Bilo kako bilo i sama obožavam čitati new in postove pa se nadam da će se i vama svidjeti ovaj moj new in. Isto tako ovo zasigurno nije jedini new in post koji ću raditi tako da ih očekujte još.

 
 
PREPARATIVA
Prvo ću krenuti od preparative. U ovoj kategoriji imam samo par proizvoda , ali svi su me oduševili.
 
 
 
Balea Handlotion- Sheabutter& Arganoil- losion za ruke u vrlo praktičnom pakiranju s pumpicom. Miriše predivno, a ruke su putpuno meke i njegovane nakon njega. Dm, 13 kn.
L'oreal Paris Skin prefection micelarna otopina- Koristila sam je već par puta i jako mi se sviđa, očekujte recenziju uskoro. Kupila sam je u Bipi po cijeno od 26 kn jer je bila na akciji, inače možete je naći u svim drogerijama koje drže L'oreal Paris proizvode, a najjeftinija je u Bipa-i ( 32 kn). Inače njena se cijena kreće izmođu 30-40 kn ovisno gdje je kupujete.
Balea gelovi za tuširanje- malo je reći da ih obožavam, ova oba su iz limitirane kolekcije i to mi je užasno žao jer su predivni. Ovaj plavi miriše na tropsko voće, a zeleni na kokos i ananas. Samo mi je žao da se miris ne zadržava dulje na koži. Jako mi je sviđa to što kakve je boje pakiranje takve je boje i sam proizvod, to mi se vrlo dopalo :) . Kupila sam ih u Dm-u za oko 10-ak kn.
Balea Brazillian mango dezodorans- isto je dio limitirane kolekcije,a postoji i takav gel za tuširanje koji sam kupila mami. Miriše božanstveno, na egzotično voće, a i sam miris se za koži zadržava vrlo dugo. Preporučam vam da požurite do svog Dm-a i ugrabite jedan dok ih još ima. Dm, 10-ak kn.
 
DEKORATIVA
ovaj tj prošli mjesec sam kupovala više dekorative nego preparative. Neki su mi se proizvodi svidjeli/oduševilli me , a neki posve razočarali.
 
 
 
Look by Bipa lip pencil- jučer ste mogle pročitati recenziju ovih predivnih olovaka u kojoj sam izrazila svoje oduševljenje prema njima. Definitivno preporučam. Bipa,cijena: 13 kn.
Essence lip pencil- kupila sam samo jednu nijansu jer su manje-više sve ostale bile rasprodane, ali idući put ugrabiti ću sve ostale nijanse i onda očekujte recenziju essence olovaka za usne. Ako vas zanima ova je u nijansi 07 cute pink i doista me oduševila apsolutno svime. Cijena: 9 kn.
Essence Quattro sjenila- predivan quattro od 4 vrlo ljepih neutralnih nijansi. Jas kupila nijansu 05 to die for i definitivno je odlična za sakodnevne lookove.Planiram kupiti još koju nijansu nek' se nađe :)Cijena: 27 kn.
Essence stay with me lipgloss- moja najdraža sjajila ikad! Nisu ljepljiva a izgledaju predivno na usnama. I još su mat, a ja obožavam mat sjajila, ma nema bolje kombinacije. Ovu nijansu još nisam imala pa sam je zato kupila, a nijansa se zove pretty witty. Cijena: 18 kn.
Essence stay matt lip cream- nemogu sakriti svoje oduševljenje ovim proizvodom, ovo je druga nijansa koju posjedujem i definitivno ću nabaviti i preostale dvije. Nijansa koju sam kupila je 01 velvet rose, a htijela sam ju već neko vrijeme. Sada je to jedan od mojih najdražih proizvoda za usne. Cijena: 18 kn
Essence eyebrov set- tek sad shvaćam da sam posljednjih mjesec dana najviše kupovala essence proizvode, a to je vjerojatno jer sam dosta njih htjela isprobati još od prije, a sad su se svi i zaredali. Uglavnom ovo je najbolji proizvod koji sam do sada koristila za obrve,a i cijenom je vrlo prihvatljiv tako da ga preporučam. Cijena: 22 kn.
Catrice defining blush, love&peach- predivno breskvasto rumenilo odlično za vrlo neutrale i svakodnevne lookove. I sama sam velika ljubiteljica Catrice rumenila tako da ovo nije jedino njihovo rumenilo koje me oduševilo. Cijena: oko 33 kn.
Essence STAY no matter what eyeliner pen- baš me zanimalo kakav je jer nisam bila probala ništa iz te kolekcije i mogu reći da me nije oduševio. Ako hoćete mogu napisati i recenziju o njemu čisto da vam dam nešto više informacije o ovom prizvodu. Cijena: 25 kn.
 
 
 
Kupila sam i par lakića koje obožavam <3
Golden Rose Jolly Jewels, 108- već sam jako dugo htjela bar jedan lak iz ove kolekcije jer su predivni. Ovaj me lak osvojio gotovo svime. Kad kažem gotovo svime mislim na sve osim lakoću skidanja. Naime pošto ima mnogo šljokica užasno ih je teško skinuti, ali mogu zanemariti to kada vidim kako ljepo izgleda na noktima :). Cijena: 35 kn.
Golden Rose Paris, 92- predivna neon roza nijansa u koju sam se zaljubila odmah nakon što sam vidjela swatcheve na internetu i rekla sam samoj sebi da ju definitivno moram imati. I evo je, sada je moja :) Paris kolekcija lakova mi se jako dopala, jedina im je mana to što su vrlo vodenasti pa treba više slojeva da se dobije boja poput one u bočici. Cijena: 15 kn
Essence Colour&Go, 116 gorgeous bling bling- ovo su meni najdraži lakovi drogerijskog ranga i ne prestajem ih kupovati jer su predivni i vrlo kvalitetni, a cijena im je vrlo niska. Ova je nijansa bila snižena na 9,90 kn jer je izašla iz kolekcije i nijansa je predivna, baš jesenska. 
 
RAZNO
U ovu sam rubriku svrstala stvari koje baš nisu mogle upasti ni u jedno od onih prethodnih kategorija. Konkretno sada su u ovoj su kategoriji makeup kistovi/aplikatori koje sam kupila u zadnjih mjesec dana.
 
 
 
U svom posjetu Bipi točno sam planirala da ću si nabaviti Look by Bipa kistove jer sam ih htjela u svojoj kolekciji, a i čitala sam pozitivne recenzije o njima. Kupila sam njihove kistove za: puder, rumenilo, sjenilo i kist za ruž koji nisam imala u namjeri kupiti, ali kad sam već bila tamo rekoh počastit ću se i njime. Cijene tih kistova kreću se između 15- 35 kn što je vrlo povoljno. Fali mi još samo njihov kabuki kisto koji obavezno namjeravam nabaviti, ali nekom drugom prilikom. I zadnji, ali ne i manje vrijedan essence aplikator za pigmente- njega još nisam isprobala, ali kad budem napisat ću vam svoje dojmove o njemu u svoje update postu o essence kistovima koji sam vam obećala. Cijena: oko 20 kn.
 
I to bi bilo sve, nadam se da vam se svidjeo moj prvi new in post. Ako hoćete da vam napišem recenziju nekog od ovih proizvoda ostavite mi to u komentarima.
 
Što ste vi kupili u zadnjih mjesec dana? Volite li i vi čitati new in postove?
 


You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe