3/10/2014

Golden Rose Classics ruž, 253- recenzija

 
S obzirom da nam se bliži lijepše i toplije vrijeme (bar se nadam) danas sam se odlučila predstaviti vam jedan ruž koji je idealan za proljetno/ljetno vrijeme. Radi se o Gloden Rose Classics ružu koji je naprosto predivan i već vidim da ću ovo ljeto puno posezati za njim.


 
Proizvod dolazi u kartonskoj kutijici na kojoj su navedeni sastojci, a ambalaža samog proizvoda je vrlo čvrsta plastika koja će bez problema preživjeti pokoji pad. Sama ambalaža proizvoda mi se jako svidjela jer je nekako neobična i jako zanimljiva. Za cijenu od 30-ak kn dobijete proizvod količine 4,2 g, a poželjno ga je potrošiti unutar 2 godine. Moguće ga je nabaviti na bilo kojem Golden Rose štandu, ja sam svoj nabavila na štandu u CC1 Eastu.



To je kao što sam već rekla nijansa 253- predivna koraljno ružičasta po meni savršena za toplije mjsece. Ruž je kremast, ali opet ne prekremast i nije težak na usnama te ne isušuje usne uopće. Ljepo se nanosi i već je jedan prjelaz dovoljan za predivnu boju. Što se tiče pigmentacije tu nisam našla zamjerku stvarno je odlična. Postojanost mu je solidna, traje oko 3 sata bez ikakvih popravaka no kod jela nestane dok piće može preživjeti bez problema. Još jedna stvar koja mi se jako svidjela kod ovog proizvoda je miris. Ima predivan miris koji me podsjeća na balzam za usne koji mi je baka poklonila kad sam imala nekih 5-6 godina mogla bih ga mirisati cijeli dan :). Čini mi se kako ružu taj miris pridaje ricinusovo ulje, ali nisam 100% sigurna. Također nije mi se ni razljevao van rubova usana što je veliki plus. Što se tiče loših strana ovog ruža naišla sam na jednu manu, a ta je da naglašava suhoću usana pa tako ukoliko imate suhe usne poželjno bi bilo da nanesete neki balzam ispod njega ili napravite piling usana. Na donjoj slici možete vidjeti sastav proizvoda.




Sve u svemu ovaj mi se ruž jako dopao i sigurno ću kupiti još koju nijansu jer ima doista ljepih. Vrlo je povoljan, ali i jako kvalitetan ruž. Jedina mu je mana kao što sam rekla što naglašava suhoću usana. Preporučam da si nabavite barem jednu nijansu jer se stvarno isplati. Ocjena: +4/5
 
 
Jeste li probale GR ruževe? Koje su vam nijanse najdraže?

You Might Also Like

2 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe