4/01/2014

Eveline Celebrities tuš- recenzija 

 
 

 



Puno sam pozitivni i samo pozitivnih stvari čula ovo ovom tušu. Htjela sam ga nabaviti dosta dugo vremena no s obzirom da nisam često prolazila pored Kozma nikako da ga ugrabim. Ipak kad sam se jednom skroz slučajno uputila prema Kozmu sjetila sam se da mi i on treba i kupila ga. Ja sam ga uzela u tamno smeđoj nijansi s obzirom da imam dosta crnih eyelinera pa da ubacim koju novu boju u svoju kolekciju.

Prvo nešto osnovno o ovom proizvodu. Dostupan je u svim Kozmo drogerijama po cijeni od 20 kn, a dolazi u dvije nijanse- crnoj i smeđoj. Količina proizvoda nije istaknuta, a potrebno ga je potrošiti u roku od 6 mjeseci nakon otvaranja. Proizvod nije testiran na životinjama. Tuš dolazi sam malim kartončićem oko poklopca na kojemu su navedeni sastojci proizvoda. Sama ambalaža je vrlo lijepa. Jako je jednostavna i minimalistička, a u isto vrijeme djeluje vrlo elegantno. Kistić mi se na ovom tušu posebno svidio. Vrlo je precizan i sa njime možete izvući i jako tanke i nešto deblje linije. Kistić je savitljiv i ljepo leži u ruci te sa njime uopće nije problem nanjeti tuš.
Dovoljno vam je doslovno dva-tri poteza da kreirate savršenu liniju tušem. Vrlo je stabilan kada ga držite u ruci i to je u biti ono što najviše (osim naravno preciznog kistića) čini ovaj tuš tako jednostavnim za nanošenje.


Nijansa koju ja imam ovdje je Bronze to je predivna tamnosmeđa nijansa. Idealna je za svakodnevni prirodni look, ali se isto tako može koristiti u onim dramatičnijim lookovima. Pigmentacija samog proizvoda je i više no odlična. U jednom potezu se dobije savršeno pigmentirana linija. I baš kad pomislite kako ovaj tuš nemože biti bolji, e pa može! :) Veliki plus mu dajem zbog toga što se brzo suši kada ga nanesete. Znala sam imati situacije sa tuševima kada bi nakon što ih nansesem trebala čekati užasno dugo da se osuše pa bi se preslikavali na kapak i onda sve ispočetka. Kod njega to nije problem, nakon nanošenja treba mu nekoliko sekundi da se osuši i to je super jer nema više razmazivanja tuša po cijelom kapku. Trajnost mu je odlična, meni potraje cijeli dan bez ikakvih problema, a imam nešto masnije kapke. Tako da bez obzira imate li masnije kapke ili ne stvarno će dugo trajati. Skida se vrlo lako micelarnom otopinom ili bilo kojim drugim sredstvom za skidanje šminke. Moja završna ocjena je 5+ jer mu jednostavno nisam uspijela nači zamjerku. Mogu garantirati da će se ovaj tuš svidjeti svakome. Još uvijek sam impresionirana rezulttima koje ovaj tuš daje, a k tome je i povoljan. Ako tražite tuš koji vas neće razočarati, a po povoljnoj cijeni onda je ovaj tuš odličan izbor. Na donjim slikama možete vidjeti swatch tuša, druga slika je jednom pređeno sa micelarnom, a treća su sastojci proizvoda.




Jeste li isprobali ovaj tuš? Koji je tuš vas oduševio?


You Might Also Like

2 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe