8/29/2014

Emmys 2014 osvrt na outfite

 

Prije tri dana u Los Angelesu održavala se ovogodišnja dodjela nagrade Emmy. Bilo je tu pregršt zanimljivih događaja, skupih toaleta i neočekivanih poljubaca, a ja vam danas donosim svoj osvrt na Emmyse ovu godinu. Konkretno koncentrirat ću se na crveni tepih tj što se tamo nosilo. U nastavku možete očekivati puno slika outfita i makeup lookova kojim su nam svima, nama poznate dame zabljesnule (doduše neke malo više, neke malo manje) na ovom poprilično važnom Hollywoodskom eventu. U slučaju da ste znatiželjne kreaciju kojeg dizajnera nosi koja glumica piše vam pored imena. A sad idemo na fun part. :)

 
Heidi Klum- kreacija: Zac Posen
 
Heidi se ovaj put pojavila u za nju pomalo neočevinajoj kombinaciji. Ova kombinacija tj konkretno ova toaleta je u iznimno minimalističkom stilu čija Heidi baš i nije pobornica. U svakom slučaju njoj i ovaj stil super stoji. Ova haljina je meni predivna krojem i može se ljepo nadopuniti nakitom ili nekim clutchem, a ona je to ovaj put učinila dodajući velike naušnice zelenih detalja. Od makeup-a ima samo malo naglašenije oči i sve ostalo nude.
 
 


Taylor Schilling- kreacija: Zuhari Murad
 
Njena haljina je bila vrlo decentna i elegantna, a ovaj kroj njoj pristaje odlično. Jako mi se sviđa kako je uklopila cijeli outfit i ja osobno nebi ništa niti dodala ni oduzela. Jedna od najljepših kombinacija na ovogodišnjij dodjeli. Bravo Taylor! Što se looka tiče išla je na nešto stvarno minimalno i već pomalo dosadni nude look koji 'furaju' gotovo sve dame na crvenim tepisima na pretty-much svakom eventu.


 
 
Camila Alves- kreacija: Zuhari Murad
 
Camila me i ovaj put oduševila svojim outfitom. Žena stvarno zna izabrati- šta je, je. Njezin outfit na Oscarima mi se isto jako dojimo, ali moram reći da mi je ovaj čak i ljepši. Da ne spominjem kako su ona i Matthew McConaughey uvijek savršeno modno usklađeni i stvarno ih je prekrasno vidjeti skupa! Od makeup-a također ponovo nešto minimalno samo naglašene oči.




Christina Hendricks- kreacija: Marchesa

Njena je kreacija na ovom crvenom tepihu bila jedna od onih koje su po meni totalni fail. Kao prvo budimo iskreni njoj ovaj kroj haljine ne stoji nikako. Drugo ovo mi je sve malo previše, te zlatno na haljini, te masivni zlatni nakit, te zlatni clutch, stvarno neznam kuda je išla s ovime.




Sarah Hyland- kreacija: Christian Siriano

Ovaj me njen outfit neodoljivo podsjeća na kombinaciju koju je JLo nosila kada su joj dodjelivali zvijezdu na Hollywoodskoj stazi slavnih. Sad dali je ovo čista slučajnost ili je inspiraciju ipak uzela od iskusnije kolegice nebih htijela nagađati, ali ono što znam jest da je izgledala stvarno super. Ova pundža njoj na njen oblik lica tako ljepo stoji i cijela ova kombinacija mi se sviđa jer je nešto totalno mladenački i jednostavno- ma ko' stvoreno za nju! Makuep je ponovo jedan nude look. Moram primjetiti da joj jako dobro stoje lagno naglašene oči jedino bi promjenila ruž ma da ni on nije loš.




Claire Danes- kreacija: Givenchy

Claire je i ovaj puta bila u izdanju po njenom ukusu. Inače ima istančan i pomalo specifičan ukus. Ova mi se haljina nije prejerano svidjela. Ovaj kroj joj nimalo ne pristaje i haljina mi je pomalo bezveze, no kao što sam rekla to je apsolutno u njenom stilu. Što se makeup-a tiče joj jedna klasična kombinacija lagano naglašenih očiju i crvenog ruža.




Michelle Dockery- kreacija: Rosie Assoulin

Michelle smo ovaj put imali priliku vidjeti u pomalo neobičnom izdanju. Kroj kao i boje na haljini koje je odabrala su jako zanimljivi. Meni se osobno sviđa odabir jer je nešto drugačije i pomalo osvježavajuće. Makeup- pogađate nude look.




January Jones- kreacija: Prabal Gurung

Ovo mi je bila jedna od najzanimljivijih haljina večeri. Ona ju stvarno zna nositi i super ju je kombinirala. Izgleda jaku upečatljivo, a oper elegantno i kao što sam već rekla jako zanimljiva. Frizura je super, a makeup klasičan no mislim da uz ovakvu haljinu ništa drugo nije potrebno.



Kristen Wiig- kreacija:

Ovo je jedan od fail lookova te večeri. Haljina mi izgleda kao da se radi o malo prepravljenoj haljini za plažu tek toliko da liči na nešto. Nije se pretjerano potrudila ni oko frizure ni makeup-a, a ja bi je proglasila najvećim failom ovogodišnjih Emmys-a. Ona mi je bila dosta veliko razočaranje večeri. Može ona i puno bolje!



Natalie Dormer- kreacija: Vera Wang

Kroj ove haljine mi i nije tako loš kao i kombinacija boja, no nije to baš najsretnije iskombinirala, nekako mi je nedorečeno. Nije loše sa ovim naušnicama, ali mi je i dalje nekako 'prazno'. Nude makeup look je 'osvježila' linijom brončanog eyelinera na donjem kapku što izgleda ljepo i ajde malo drugačije da nije baš opet onaj nude look.




Halle Berry- kreacija: Elie Saab

Ovo mi je jedna od najljepših haljina cijele večeri. Tako jednostavan, a opet tako elegantna i ženstvena i super naglašava njenu već ionako odličnu figuru. Sve pohvale, Halle rijetko kad pogriješi, a to je dokazala i ovaj put.




Hayden Panettier- kreacija: Lorena Sarbu

Hayden je zablistala u punom smislu te riječi. Predivna trudnica u predivnoj kreaciji. Ona uvijek zrači nekom pozitivnom energijom i simpatičnošću. Ova joj haljina stvarno predivno stoji i jedna je od najboljih koje su se te večeri pojavile na crvenom tepihu. 

 
Julia Roberts- kreacija: Elie Saab
 
Julia mi bila lagano razočarenje. Haljina je  jako zanimljiva daleko do toga no mislim da njoj taj kroj ne odgovara pretjerano dobro. Makeup look je i više no dosadan i mislim da nema smisla komentirati ga. Smatram da se ona zna obući puno bolje i od nje sam nekako očekivala puno više.


 
Kerry Washington- kreacija: Prada
 
Kerry je definitivno ugodno iznenađenje. Ova haljina je bila odličan odabir i sigurno (barem po mom mišljenju) jedna od top 5 najboljih haljina te večeri. Ova boja joj također izuzetno dobro paše uz njenu put i mislim da na nikome nebi tako dobro stajala kaon anjoj. Makeup je pokušala uklopiti s haljinom i nije to loše ispalo.


Gwen Stefani- kreacija: Atelier Versace

Gwen je na crvenom tepihu zablistala doslovno. Odabrala je predivnu haljinu neobičnog korja koju je super iskombinirala uz minimalno nakita jer je haljina već sama po sebi vrlo ušečatljiva. Makeup je i kod nje minimalan, ali zapravo mi nekako dobro ide uz sve ovo.



Kaley Cuoco- kreacija: Monique Luhillier

Nikada me nije pretjerano oduševljavala svojim stilom odjevanja ni pojavom na crvenim tepisima u smislu onoga što je nosila pa je tako i ovaj put bila fail. Nikada nisam voljela kombinaciju roze i crvene osim u stvarno iznimnim situacijama i mogu reći da mi se ovdje ta kombinacija ne sviđa uopće. Ipak haljina sama po sebi nije toliko loša što se kroja tiče. Na licu ponovo ste pogodili nude makeup.



Sofia Vergara- kreacija: Cavalli

Cavalli mi je jedan od dizajnera čije kreacije bi mogla gledati cijeli dan i diviti im se. Ovo je jedna od takvih haljina koje je totalno u Sofiinom stilu i osim što joj takve haljine najbolje pristaju ujedno mi je konkretno ova stvarno predivna. Sofia uvijek odabire stvarno sjajne haljine za tako važne evente. Kao što vidite neke se stvari kod nje ne mijenjaju te je ostala vjerna crvenom ružu koji je i ovdje nosila.

 


Lizzy Caplan- kreacija: Donna Karan Atelier

Ovdje je igrala na sigurno. Uvijek elegantna crno-bijela kombinacija i totalno je pogodila. Jako mi se sviđa njen odabir. Svoju vrlo elegantu i minimalističku haljinu upotpunila je jednostavnim nakitom i crnom clutch torbicom,a i uredna niska pundža totalno se uklopila u taj ženstveni ški.



Julia Louis Dreyfus- kreacija: Carolina Herrera

Njoj će ovogodišnja dodjela Emmy-a svakako ostati u pamćenju. ;) Što se haljine tiče nikako mi se nije svidjela i svekukupni dojam mi uopće nije nešto. Kosa ništa novo, makeup nude. Dosta loše sve u svemu no da budem iskrena nisam se ni nadala ničemu više od nje.



Kelly Osburne- kreacija: Honor

I za kraj ovdje nam je Kelly. Kelly je ovom kombinacijom ostala vjerna svom buntovno stilu no naravno u nešto elegantnijoj verziji. Ono što pohvaljujem kod nje i zbog čega ima jedan veliki lajk od mene je njen makeup look. Njezin look totalno odskače od drugih i stvarno je fenomenalan. Kako možete primjetiti ona je (dobro ne baš ona već njezini vizažisti) svoj makeup look prilagodila bojama haljine što je na kraju ispalo predivno i jaako mi je drago da se poigrala s time i odskočila od 'rutine'.



Bilo je tu još puno dama no nažalost ne stanu sve u jedan post. Sve u svemu bilo je i jako dobrih i jako loših pa i onih između. Moji favoriti od outfita Emmya 2014 su: Kelly Osburne (zbog makeup-a), Halle Berry, Kerry Washington, Camila Alves, Hayden Panettier i Taylor Schiling (znam sad sam tu pol posta nabrojala, ali stvarno se teško odlučiti :D).

Vi mi u komentarima napišite koji su vaši favoriti!

 

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe