8/11/2014

Fashion Report #1

 



Pozdrav drage moje! S obzirom da je ovaj blog osim kozmetici posvećen i modi i lifestyle-u i uostalom svemu čemu se mi pripadnice ljepšeg spola radujemo, odlučila sam uvesti novu rubriku na blog. Ova rubrika pod naslovom 'Fashion Report' baviti će se novostima vezanim uz modu na našim prostorima i šire. Npr nove kolekcije u dućanima, modna događanja, novi dućani vezani uz modu koji nam dolaze.... Pa eto ja se iskreno nadam da će vam se rubrika svidjeti, meni je osobno veliki gušt pistai ovakve postove pa se nadam da će vama biti gušt čitati ih. Soo without further do krenimo mi na post! :)
 
Za ovaj prvi Fashion Report pripremila sam vam pregled novih kolekcija u nama vrlo dobro znanim dućanima. To su kolekcije koje će se na policama ovih dućana koji dolje sljede moći naći najkasnije do sredine ili kraja 8. mjeseca (manje-više dok ne završe ova velika sezonska sniženja).
 
Uz svaki sam brend stavila par slika komada odjeće koji mi se iz njihovih novih kolekcija najviše sviđaju (iako bilo je jakooo tešto izabrati i ima ih jo stvarno puno puno). A ostatak njihove ponude možete pogledati na njihvoim službenim stranicama koje ću vam linkati na kraju posta.
 
H&M
H&M je za ovu sezonu kao i uvijek bio vrijedan te pripremio mnogo ljepih stvarčica. Gotovo sve mi se sviđa neznam što mi je ljepše, ove nove kelekcije su mi se iznimno svidjele. Za ovu sezonu prirpemili su mnogo jesenskih boja i ljepih ženstvenih krojeva. Me like it! :)

 


ZARA
Ako me dobro znate onda znate da mi je Zara jedan od najdražih dućana sa odjećom. Sa velikom sam radošću dočekala njihovu novu kolekciju jesen/zima i moram priznati da ni ovaj put nisu razočarali.



Bershka
Ova bershkina kolekcija me jako iznenadila i to u pozitivnom smislu. Iako Bershka uvijek ima oodlične kolekcije i također mi je jedna od najdražih 'destinacija' za kupovanje odjeće, čini mi se da im je ovo jedna od najboljih kolekcija koje su do sada imali. Boje su apsolutno predivne, printevi, krojevi ma sve mi se jako sviđa. Kod njih ovu sezonu vlada sporty vibe. Ako se mene pita super su je uklopili u svoju kolekciju.



Stradivarius
Predivne kolekcije kao i uvijek. Nova kolekcija najbolje se može opisati kao ženstvena, a opet casual i jako mi se dopada kako su to spojili skupa. Skroz je u mom stilu. Koliko vidim malo su se igrali sa printevima i teksturama materijala što mi se jako dopalo.




I za kraj moram vas upoznati sa novim brendom odjeće na našem tržištu. Radi se o svjetski poznatom brendu Reserved čije je zaštitno lice kćer poznatog rockera Micka Jaggera, simpatična Georgia May Jagger. Otvaranje svoje prodavaonice najavili su za listopad ove godine. Moram priznati da jedva čekam da se otvore jer imaju jako ljepe kolekcije i gotovo sve što sam do sada vidjela na njihovim stranicamam svidjelo mi se, a koliko vidim i cijenom su negdje uz bok h&m-u, bershki i sličnim dućanima.


U postu sam prikazala samo dio asortimana nove kolekcije u ovim dućanima, a ostatak ponude možete pogledati na njihovim službenim stranicama: Zara, h&m, Bershka, Stradivarius

Evo došli smo do kraja prvog Fashion Reporta. Nastaviti ću prikupljati modne novosti, a onda ću sastaviti još jedan ovakav post. Do sljedećeg posta puno vas ljubim i naravno čitamo se i dalje!

P.S. prešli smo brojku od 4000+ posjeta na blogu, hvala vam od srca svima koji me vjerno pratite, ovdje su svi dobrodošli! :*

Kako vam se svišaju nove kolekcije ovih brendova? Veselite li se dolasku novog brenda na naše tržište?


You Might Also Like

2 komentari

  1. oooo pa nisam znala da ce Reserved doci kod nas??!! Jeeeeeeeej, bila sam u njemu par puta dok sam bila na putovanju i super jee ;))

    OdgovoriIzbriši
  2. Da da, dolaze u 10. mjesecu, jako se veselim!

    OdgovoriIzbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe