10/05/2014

Balea losion za stopala -RECENZIJA

 
Stopala su dio tijela koji svakako zaslužuje dovoljno pažnje i njege. Volim da mi stopala izgledaju lijepo i njegovano tako da im svakako posvetim pažnju. Kao i svaka druga blogerica obožavam isprobavati nove proizvode što preparativne što dekorativne tako da sam šetajući se po Dm-u i ugledavši ovaj losion za stopala koji mi se učinio dobrim odlučila isprobati isti. Kako mi se svidio i je li ispunio sva moja očekivanja pročitajte u nastavku.

Osnovno o proizvodu:
  • Cijena: 10 kn
  • Količina: 100 ml
  • Gdje kupiti: samo u Dm-u
Ambalaža je odlična. Dovoljno čvrsta i proizvod se ljepo može dozirati. Isto tako tubica nije ogromna pa je praktična i ako je nosite na putovanje. Ovaj losion miriši jako jako osvježavajuće, citrusno, pomalo mentasto i ljetno. Taj citrusni miris je dosta jak, po meni mogao bi biti blaži. Meni kao ljubiteljici citrusnih nota ovaj miris odgovara no svakako bi mogao biti blaži. Tekstura je kremasta, lako se razmazuje i jedna odlična karakteristika ovog losiona je da se jaako brzo upija u kožu. Primjetila sam da stopalima daje jako blagi cooling efekt što mi se svidjelo jer je jako ugodno kada su vam stopala umorna od cijelodnevnog hodanja, a sadrži i ulje mente te ekstrakt crvene naranče što mi je odmah zvučalo jako primamljivo. Najviše zbog čega sam ga na neki način htjela isprobati je hidratacija. Zanimalo me koliko će dobar biti u hidrataciji stoplala, hoće li pomoći suhoj koži, njegovati ju itd. Nažalost tu je zakazao. Od hidratacije 0 bodova. Na mojim stopalima nije učinio apsolutno ništa. Stoplala su mi nakon ovog losiona apsolutno ista kao i prije, ništa mekša ili bar da izgledaju njegovanije. Mislim da je određeni faktor u tome i alkohol u njegovom sastavu koji se nalazi već pri samo vrhu popisa sastojaka kao 2 sastojak po redu. Opće je poznato da alkoholi isušuju kožu i u bilo kojem proizvodu koji je namjenjen hidrataciji, oni će stvoriti apsolutno suprotan tj kontraefekt. Nemogu reći da mi je isušio kožu jer nije, no da je nešto hidratizirao također nije. Npr kada ga nanesem prije spavanja ujutro su mi stopala ista kao i prije korištenja ovog proizvoda. Niti su mekša, niti njegovanija, a bome ni hidratiziranija. Žao mi je što je tomu tako jer mi ovaj losion odgovara u svim segmentima osim ovome koji mi je u biti i najvažniji.

Na poslijetku mogu reći da za tu cijenu definitivno nisam očekivala čudo no ipak sam ostala mrvicu razočarana. Ako ne tražite puno hidratacije i ljubitelj ste citursnih mirisa probajte ga, no ako tražite hidrataciju to od njega, nažalost, sigurno nećete dobiti. Bacam se u potragu za nekom boljom kremom/losionom za stopala (planiram isprobati Balea Urea losion), a do tada moj definitivni favorit u njezi stopala i dalje ostaje Scholl.

Sastav:
 
 
Jeste li isprobali ovaj losion za stopala? Koji losion bi vi preporučili?

You Might Also Like

2 komentari

  1. Probala sam ga i ja nedavno, meni je nažalost taj njegov jak miris smetao, iako mi se na prvu svidio. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, miris bi definitivno mogao biti blaži s time se u potpunosti slažem.:)

      Izbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe