12/31/2014

Non beauty new in #2


In last month or so I've been in couple shoppings and as a result of that here is my non beauty aka fashion new in. 
 
U poslijednjih otprilike mjesec dana bila sam u nekoliko šopinga, a kao rezultat toga ovdje je moje non beauty aka fashion new.



I am going to start with clothes. I reallly needed one more pair of nice fitted jeans and so I found ones in New Yorker. I couldn't make good picture of them so here is a picture of them I found online.

Počet ću sa odjećom. Zbilja mi je trebao jedan dobar par traperica i našla sam ih u New Yorkeru. Nisam ih uspijela uslikati jer je dosta nezgodno uslikati ih da se baš lijepo vide no ovdje je slika koju sam pronašla i kojim su trapericama najsličnije.
 
Next here are some shirts/sweaters. This first 3 shirts and grey sweater are from Kik. Theye were each in between 30-100 kn.

Nadalje ovdje su i neke majice/veste. Ove prve tri majice i siva vesta sa prve slike su iz Kik-a. Bile su između 30 i 100 kn. 


This cute red shirt with ruffly polka dot end I got form Bershka for only 19 kn. Rosy shirt, wich I love, is form C&A and I paied it 60 kn.

Ova slatka crvena majica za volanastim točkastim rubom je iz Bershke i platila sam je samo 19 kn. Roskasta majica, koju jako volim, je iz C&A i platila sam je 60 kn.


And last but definitely not least sweater is this gorgeous yellow one I got from Lidl for 80 kn.

I zadnja no ne i manje važna je ova predivna žuta vesta iz Lidla, koštala je 80 kn.


This year I really needed a new jacket for both- winter and autumn. After a long long search and trying on a ton of jackets this one from H&M is the one that I felt most comfortable in. It's accualy parka and since they are not really thick I tought it won't be good in winter but belive me I was wrong! It's soo warm and I have absolutely no regrets for buying it.

Ove mi je godine doista trebala nova jakna i za zimu i za jesen. Nakon duge duge potrage i isprobavanja hrpe jakni u ovoj iz H&M-a sam se osjećala najudobnije. To je zapravo parka i s obzirom da parke nisu baš debele mislila sam da mi neće biti dobra za zimu no pogriješila sam! Jako je topla i uopće ne žalim što sam je kupila.


Also I needed new pair of boots because last years ones I was really bored of. I got new ones in Roberto (unfortunately I don't have a picture) and I got them for 300 kn but they are currently on sale of 200 kn. Anyway, I was just lookng for quite simple boots that can be worne with pretty much anything.
 
Također trebao mi je par novih čizmica jer su mi one od prošlih godina dosadile. Našla sam nove u Robertu (nažalost nemam sliku) i kupila ih za 300 kn, a koliko vidim sada su na akciji za 200 kn. Kako bilo, samo sam tražila par jednostavnih čizama koje mogu nositi uz manje-više sve.

 
Know here are accesories. This infinity bracelet is from H&M, see through earings are from Kik and this gorgeous glitter/gold earings are from Dm. Out of all of this three jewerly pieces I love infinity bracelate which my mum bought me the most cause this infinity simbol is something that I find so pretty no matter is it in a form of tatto, jewerly, drawings etc.

Sada ovdje imamo nakit. Infinity narukvica je iz H&M-a, prozirne naušnice iz Kik-a, a ove predivne šljokaste/zlatne naušnice su iz Dm-a. Od sva ta tri komada nakita najdraža mi je infinity narukvica koju mi je mama kupila jer je ovaj infinity simbol nešto što mi je jako lijepo i to bilo u obliku tetovaže, nakita, crteža itd.


And also the other day I went to Kik and saw this cute earings and had to have them. They also have many others like candy canes, reindeers...

Neki dan sam išla do Kik-a i vidjela ove preslatke naušnice i jednostavno sam ih morala imati. Imali su razne poput candy canea, sobova...


My mum got me this few goddies for hair and this set of spike earings and neckleace when we went shopping together. Everything is gorgeous, thank you!

Osim one infinity narukvice mama me obradovala sa još nekoliko stvarčica za kosu i ovim setom spike ogrlice i naušnica kada smo išle skupa u šoping. Sve je doista predivno, hvala ti!


As a cherry on top I left my favourite jewerly pieces out of all of them from this post. It is this gorgeous ring that was love at first sight. It's from Bipa and I got it on their 30% off jewerly sale.

I kao šećer na kraju ostavila sam najdraži komad nakita koji sam kupila iz cijelog ovog posta. Radi se o ovom predivnom prstenu koji je bio ljubav na prvi pogled, Iz Bipe je i kupila sam ga kada su imali 30% na sav nakit.


So all I have to say left is I wish you all to have a wonderful New years eve tonight and have a lot of fun! :)

Sve što imam reći za kraj je da vam želim predivnu novogodišnju večer večeras sa puno zabave! :)

 

You Might Also Like

14 komentari

  1. Sve je divno. Naušnice pahulja i kapica su totalno fora :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na prvu su mi se svidjele, mislim se vratiti i po ostale :D

      Izbriši
  2. Prekrasno, sve mi se sviđa, ali najljepše su mi naušnice iz Kik-a! :) Sretna ti Nova godina!

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam i ja takve naušnice iz Kika, odmah čim sam došla na blagajnu samo ih morala uzeti :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Uh, volim ovakve new in postove, malo predaha od kozmetike ponekad dobro dođe ;). Naušnice sa šljokicama su mi baš odlične.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja, osim što volim čitati ovakve postove stvarno ih uživam i pisati :)

      Izbriši
  5. Bas su fine stvarcice, nakit mi se posebno svidja! :))
    Unnah

    OdgovoriIzbriši
  6. Ove naušnice u obliku pahuljica su odlične, imam ih i obožavam ih :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Blog je odličan, definitivno nastavi sa pisanjem, posebno mi se sviđaju majice iz Kik-a :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Kik ima odlične stvari :D sviđaju mi se naušnice i majce :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Pahuljice naušnice su predivne :D Meni je ovaj džemper iz Lidla predivan, šteta što ga ja nisam ulovila :D

    OdgovoriIzbriši
  10. volim upadljivo prstenje, ali praznične naušnice su mi preslatke *.*

    OdgovoriIzbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe