1/08/2015

Upcoming posts #2

 This is a little shorter post than usual. Just wanted to show you some sneek peek photos on upcoming posts. There are many different posts coming up and I really loved working on them so I hope you gonna like them. Untli next post, take care! :)
 
Ovo će biti nešto kraći post nego inače. Samo sam vam htijela pokazati neke sneek peek fotke za nadolazeće postove. Očekuje vas mnogo različitih postova i stvarno sam ućivala radeći na njima tako da se nadam da će vam se svidjeti. Do idućeg posta, pozdrav!
 


Cien Exfoliating facial wash- review

CV young cleansing facial foam- review

Cien by Lidl makeup & brushes reviews

Use up 6 till Christmas tag- final update
My top 10 posts of 2014
 
 
 

You Might Also Like

5 komentari

  1. Zgodna ideja za post, skoro kao trailer za film, hehe ;). Baš me zanima Lidlova kozmetika, posebno lakić i lip butter-i. Nadam se da će ubrzo recenzije ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe točno tako :) Za sada sam isprobala sve osim maskara i ovog tria sijenila, a prva recenzija na redu su lip butteri :)

      Izbriši
  2. kao što reće Marina, evo i trailera za blog :D
    kupila sam i sama jedan lip butter u lidla i oduševljena sam njime, baš me zanima mišljenje o ostatku stvarčica :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Cool, veselim se novim postovima :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš me zanimaju ove Cien maskare tako da se veselim novim postovima :)

    OdgovoriIzbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe