CV Young Cleansing Foam- REVIEW

4/06/2015

Lately I've been really into skincare. I've tried out new products and discovered some as well. One of the products I've tryed during my skincare products fase is CV young cleansing foam. I've heard about it a couple months ago and since reviews were mostly positive I've decided to give it a try because I was running out of my daily facial wash. Here are my opinions on it.

U zadnje vrijeme sam bila u nekoj fazi gdje sam više kupovala preparativu. Isprobala sam neke nove stvari, a i otkrila neke nove. Jedan od tih proizvoda koji sam isprobala za vrijeme te moje preparativne faze je i CV young cleansing foam. Čula sam za ovu umivalicu prije nekoliko mjeseci, a kako su recenzije bile većinom pozitivne i meni je ponestalo moje dnevne umivalice odlučila sam joj pružiti priliku. Evo kako mi se svidjela.


Basic info:
  • price: ~$2,50
  • amount: 150 ml
  • avalible: at Muller drugstores
  • expiring date: 12 months after opening product 
Packaging of this product is really good and really hygienic. Lid is easy to open and you can easily dose a product using super practical pump. The product itself comes out in a form of foam. Smell of it is very refreshing and fruity, kind of watermelony (is that even a word? :D). It's also very light texture and easy to apply. Small amount of product is enough for one use. I was personaly very surprised when I first used it because it is so gentle to your skin. I have combinationed skin type but since it's very gentle I would really recommend it for any skin type as it is recommened on bottle. Even though it's so gentle to your skin it does clean it very well and it's also pretty good at dissolving makeup. After using this foam my skin feels super clean and soft. It didn't dry out or irritate my skin which is amazing. If it gets in your eyes don't worry because it won't irritate them what so ever. I don't really have any bigger problems with my skin and it didn't drastically changed condition of it for best or worst.

To sum up I'd say it's a good and afordable facial wash for any skin type but it didn't do wonders to my skin. In my opinion it is good but nothing more than that. Would I recommend it? Sure, if you are looking for a gentle everyday facial wash and you don't expect wonders from it I would recommend it for you.
                                                                                                                               

Osnovno o proizvodu:
  • cijena: oko 16 kn
  • količina: 150 ml
  • dostupno: u Muller drogerijama
  • potrebno potrošiti u roku od 12 mjeseci od otvaranja
Ambalaža ovog proizvoda je odlična i jako higijenska. Poklopac se lako otvara, a i proizvod je vrlo lako dozirati uz pomoć super praktične pumpe. Sam proizvod izlazi u obliku pjene. Miris je vrlo osvježavajuć i voćan, pomalo lubeničast (jel to uopće riječ? :D). Isto tako je vrlo lagane teksture i vrlo lako se nanosi na lice. Mala količina proizvoda mi je dovoljna za jedno korištenje. Bila sam prilično iznenađena koliko je nježan kada sam ga prvi put koristila. Imam mješoviti tip kože no pošto je vrlo nježan ja bih ga iskreno preporučila bilo kojem tipu kože kao što i piše na samom pakiranju. Iako je vrlo nježan jako lijepo očisti lice, a i prilično je dobar u uklanjanju šminke. Nakon korištenja ove pjene osjetim kako mi je koža čista i meka. Nimalo zategnuta, a nije mi ni isušivala ili iritirala kožu što je doista odlično. Ako vam slučajno uđe u oči nemojte se brinuti jer vas oči neće peči uopće. Nemam nekih većih problema sa kožom i ova mi pjena nije promjenila njeno stanje i nabolje i nagore.

Sve u svemu mogu reći da ovo jedna dobra pjena za umivanje za sve tipove kože. Nije napravila neka čuda na mojoj koži i po mom je mišljenju dobra no ništa više od toga. Bi li ju preporučila? Svakako, ako tražite nježnu pjenu za umivanje za svaki dan i ne očekujete čuda od nje svakako bih vam je preporučila.





Ingredients/sastav:
     
Which facial wahs/foam you love?
Koju umivalicu/pjenu za lice vi volite?


Lara

You Might Also Like

2 komentari

  1. Ja obožavam CV preparativu! Doduše nisam koristila Young liniju proizvoda previše, iz te linije imam samo onaj Anti-pickel tonik. Više se baziram na liniju 25+ i stvarno sam zadovoljna. Sve što sam probala do sada mi je bilo odlično! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Također imam ovu umivalicu, trošim već drugo pakiranje i jako mi se sviđa. Super mi skida šminku i ugodno miriše. :)

    OdgovoriIzbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe