Beauty New In #6

8/05/2015

Hi everyone! As per usual Lara has been shopping and also got a bunch of new stuff so what else to do than write another new in blog post. Enjoy! :)
_______________________________________________________________________

Pozdrav svima! Po dobrom starom običaju Lara je ponovo malo kupovala, a stigle su mi i nove stvari od nekih kompanija pa što drugo napraviti nego napisati novi new in blog post. Uživajte! :)



First here are some Ziaja goodies. Goat milk products- hand cream and moisturizer, their olive oil micellar water, argan oil protective bodylotion and argan oil shower gel. From this Ziaja products so far I only tryed out goat milk hand cream which I've been really loving so far.
_________________________________________________________________________

Prve na redu su Ziaja divotice. Proizvodi od kozjeg mlijeka- krema za ruke i krema za lice, micelarna s maslinovim uljem te losion za tijelo i gel za tuširanje s aragnovim uljem. Do sada sam od ovih proizvoda isprobala samo kremu za ruke koja mi se za sada čini super.


I got new Biobaza Anti-oxidant fluid. So far I've been really liking it and I have review in plan. One of the things that I am the most excited to try out is Matrix Oil wonders hair caring oil. It smells freaking amazing and I hope effect is going to be as good as smell.
__________________________________________________________________________

Dobila sam i Biobazin antioksidativni fluid. Za sada mi je i više no odličan, a u planu mi je i recenzija. Jedan od proizvoda čijemu se isprobavanju najviše veselim je Matrix Oil wonders hair caring oil. Miriši prekokrasno pa se nedam da će učinak biti bar onoliko dobar koliko i miris. :)


From Avon I ordered a bunch of goodies. Nutra effects facial moisturizer, Speed Dry nailpolish, Kohl eye liner in shade deep purple and Color indulgence lipstick in shade rose bouqet.

Maybelline recently came out with new mascara and of course I had to give it a try so I bought Maybelline Lash Sensational mascara.
__________________________________________________________________________

Iz Avona sam naručila nekoliko stvarčica. Nutra effects kremu za lice, Speed dry lak za nokte, kohl olovka za oči u nijansi deep purple i Color Indulgence ruž u nijansi rose bouquet.

Maybelline je izašao sam najnovijom maskarom pa sam ju, naravno, i ja morala isprobati tako da sam pokleknula i kupila njihovu najnoviju Maybelline Lash Sensational maskaru.



Ljepa.hr sent me cute little package consisting of few products. First product is Astor Air Max mascara which I am super excited to try out and gorgeous I love...Raspberry & Blackberry box with travel sized showering gel/bubble bath & body butter + body puff. And may I just say that this products smell soo good!
__________________________________________________________________________ 

Sa Ljepa.hr mi je stigao jedan slatki paketić. Paketić se sastojao od Astor Air Max maskare koju se jako veselim isprobati i preslatke I love...Raspberry & Blackberry kutijice u kojoj se nalaze putna pakiranja gela za tuširanje/kupke i maslaca za tijelo + ona mekana mrežica za tuširanje.


On Šminkerica.hr giveaway a few months ago I won this amazing Eucerin package. It consists of showering oil and hand cream.
__________________________________________________________________________

Na Šminkerica.hr portalu sam jednom prilikom na nagradnoj igri osvojila ovaj divni Eucerin paket koji se sastoji od ulja za tuširanje i kreme za ruke.


I don't know about you but the worst thing in summer for me are mosquitos. I do have really bad reactions on mosquito bites and thats why needed some kind of protection. So after reading a few positive reviews on this spray I decided to buy it. It's Olival defense spray. So far it really works!
_________________________________________________________________________

Neznam za vas, ali meni su po ljeti nagora stvar komarci. Imam prilično loše reakcije na ubode komaraca i zato mi definitivno treba neka vrsta zaštite. Pa sam se tako, nako čitanja nekoliko vrlo pozitivnih recenzija, odlučila na kupnju Olival Defens spreja. Za sada stvarno djeluje!


My mum surprised me and ordered me two parfumes from site called Athos. It's a site with all original parfumes but you can choose what amount do you want and they are quite cheaper than in stores. She knows me so well so ordered two parfumes which I adore- Paco Rabbane- Lady million and Lancome- La vie est belle. I am also quite impressed with how nicely they packed this parfumes and you also get a few extra things with purchase like few of their plastic bags and list of parfumes.
__________________________________________________________________________ 

Mama me odlučila iznenaditi pa mi je tako sa stranice Athos naručila dva prafema. Athos je stranica sa ogromnim brojem originalnih parfema, sami si birate količinu što je super, a i cijene su znatno povoljnije nego u parfumerijama. Mama me jako dobro poznaje pa mi je stoga naručila dva parfema koja obožavam- Paco Rabanne- Lady million i Lancome- La vie est belle. Prilično sam zadovoljna i sa načinom na koji su parfemi došli upakirani, a pošalju vam i popise parfema te par njihovih vrećica.



Really soon you can expect my biggest fashion & radnom new in so far. Until my next blog post, laugh, love & enjoy life!

Vrlo brzo stiže i moj najveći do sada fashion & random new in. Do slijedećeg posta smijte se, volite i uživajte u životu!

xo Lara

You Might Also Like

3 komentari

  1. Odlični noviteti. Jedva čekam recenziju za matrix ulje. Eucerin ulje za kupanje sam obožavala u trudnoći.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajmee, obožavam La vie est Belle parfem, ali je ipak preskup za moj novčanik. Baš ću istražiti kako doći do te Athos trgovine! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zaista divni noviteti,ne znam što mi je ljepše. Ali najdraži mi Avon. :)

    OdgovoriIzbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe