Must Have Fashion Items For This Winter

1/10/2016

Every season brings something special with it one of the things being fashion trends. This winter a lot of gorgeous fashion trends appeared and that is something that inspired me to make a post about must have fashion items for this winter. I really do think that this are still gonna be trendy for a very long time after this winter so they are basically a perfect things to have in your closet.
__________________________________________________________________________________________________________________________

Svako godišnje doba sa sobom donosi nešto posebno, jedna od tih stvari su i modni trendovi. Ove zime pojavilo se mnogo divnih modnih trendova što me inspiriralo da napišem post o must have modnim komadima za ovu zimu. Iskreno, mislim da će ove stvari biti u trendu još jako dugo nakon ove zime pa su tako savršene stvari za imati u ormaru.



Faux Fur

This is probably the biggest trend of this winter. No matter is it in a form of coat, bag or a vest, faux fur will definitely spice up any winter outfit. To me it looks so cute and cozy. This winter you just can not go wrong with anything faux fur.
___________________________________________________________________________

Ovo je vjerojatno najveći trend ove zime. Bez obzira odlučite li se za kaput, torbu ili pak prsluk krzno će definitivno začiniti svaku zimsku odjevnu kombinaciju. Meni izgleda preslatko i jako ugodno. Ove zime jednostavno ne možete pogriješiti sa lažnim krznom.




Over the knee high boots

I think this trend will last far more than only one winter. A pair of quality boots will last you for years and be trendy for a long time so this is a good thing to invest in. However, if you are as short as I am I don't think this trend is for us. I presonally love this trend but I think they visualy make me look even shorter and are not the happiesst option for me. Anyways, they really do look great.
________________________________________________________________________________________________________________________

Mislim da će ovaj trend potrajati dulje od samo jedne zime. Par kvalitetnih čizama trajat će vam godinama i biti u trendu jako dugo pa je to komad u koji se isplati uložiti. Ipak, ako ste niski kao i ja mislim da ovaj trend nije za nas. Meni se osobno jako sviđaju ovakve čizme no vizualno me čine još nižom te mislim da nisu najsretnija opcija za mene. Kako god, izgledaju doista divno to se mora priznati.



Blanket scarves

Scarves are of course one of the essential accesorises for winter. Blanket scarves are a total must have from this winter on. They are super cozy and warm. It's basically like you are wearing a blanket, a super stylish one. ;)
___________________________________________________________________________

Šlalovi su naravno obavezan modni dodatak zimi. Balnket šalovi su totalni must have od ove zime nadalje. Super su udobni i topli. Kao da nosite dekicu, super stylish dekicu. ;)



Hats

Besides scarves we can't forget on hats! Hats are one of my all time favorite accesorises and I would literally get at least ten more. I feel like they add a special kind of vibe to whole outfit and they also keep our head warm.
___________________________________________________________________________

Osim šalova nesmijemo zaboraviti i na šešire! Šeširi su jedan od meni najdražih modnih dodataka i kupila bi ih još bar deset. Nekako daju neki poseban štih cijeloj odjevnoj kombinaciji, a i naravno čuvaju nam glavu od hladnoće.



Ankle boots

As well as the over the knee hig boots, ankle boots are something that is going to be trendy for a very long time. I absolutely love ankle boots, not only in winter but in fall as well.
__________________________________________________________________________

Kao i čizme preko koljena, gležnjače su nešto što će još jako jako dugo biti u modi. Ja ih osobno apsolutno obožavam, ne samo tijekom zime već i u jesen.




Statement coat

One thing any woman should have in her closet is statement coat. A coat which is the most special thing in entire outfit. There is really a vareity of them and it's impossibile not to find a statement coat that fits your style and body. This is one of my absolute favorite trends for this winter.
__________________________________________________________________________

Jedna stvar koju bi svaka žena trebala imati u ormaru je statement kaput. Kaput koji je najposebniji dio cijele odjevne kombinacije. Ponuda je danas doista raznovrsna tako da je nemoguće ne naći jedan koji odgovara vašem stilu i tijelu. Ovo je jedan od meni apsolutno najdražih trendova za ovu zimu. 




Turtlenecks

This season turtlenecks came back big time. For a very long time I avoided turtlenecks because I was sure they don't look good on me. Know I like them very much and are a part of my winter clothing. They are very versital, you can dress them up or down. Turtlenceks are so simple and can look good on both jeans or skirt.

___________________________________________________________________________

Ove sezone dolčevite su se vratile na velika vrata. Ja sam ih izbjegavala dugo vremena jer sam bila uvjerena kako mi ne stoje dobro. Sada ih jako volim i obavezan su dio mog ormara zimi. Jako su praktične jer se mogu nositi i jednako dobro izgledaju i na traperice i na skunje.



Knitted Dresses

Knitted dresses are a perfect way to be dressy and warm in winter all at the same time. They look really cute with higher boots and nice cardigan or coat.
___________________________________________________________________________________________

Pletene haljine su odličan način za izgledati nešto elegantnije po zimi, a da nam u isto vrijeme nije hladno. Izgledaju jako slatko na malo više čizme i kardigan ili kaput.


Leather jacket

And last but definitely not least is another clothing item that is worth investing in because it's always gonna be trendy- leather jacket! I think there is no need to explain why is leather jacket on this list. I really like pastel blue leather jackets and sure planning on getting one ASAP.
_________________________________________________________________________

Zadnje, ali definitivno ne i manje važno je još jedan komad odjeće za koji vrijedi potrošiti- kožna jakna! Mislim da nema potrebe objašnjavati zašto se kožna jakna našla na ovoj listi. Meni se jako sviđaju pastelno plave kožne jakne i planiram kupiti jednu što je prije moguće. 



That would be it for my must have fashion items for this winter. Let me know did I miss on anything and what are your must have winter fashion items!

To bi bilo to od mojih must have modnih komada za ovu zimu. Recite mi ukoliko sam zaboravila na nešto te koji su vaši must have modni komadi za zimu!

You Might Also Like

2 komentari

  1. Slažem se sa cijelim tvojim popisom.. isto tako obožavam čizme do koljena, ali na žalost nisu ni za mene (visina, heh) :/ umjetno krzno obožavam, i isto mislim da će biti aktualno još dugo vremena.. i odnedavno se isto vraćam dolčevitama, također ih nisam voljela, ali eto- promijenila sam mišljenje.. :) i moram napomenuti da je treća pletena haljina (sa crnim remenom) <3 odličnaa :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kupila sam dugacke cizme na stiklu i mogu ti reci da mi je to najbolja kupovina. Izduze noge, i ja koja sam prilicno niska delujem jako visoko. Obozavam ih! Ne znam da li vi imate Office Shoese, ja sam preko njih uzela Kitten cizme i platila ih oko 5000 dinara, sto je manje od 50e i prezadovoljna sam kvalitetom. :)

    OdgovoriIzbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe