Essence Eyeshadow Blending Brush - REVIEW

9/28/2016


Hi everyone! For quite some time now Essence has a range of brushes in their collection which are impossible not to notice because of the super cute look and all the pastel colors. As a big makeup brushes junike I just couldn't pass them so here is a little review on one of my personal favorite brushes from the entire range.
***

Pozdrav svima! Essence već neko vrijeme u svojoj ponudi ima kistove koje je naprosto nemoguće ne primjetiti zbog preslatkog izgleda i svih pastelnih boja. Kao veliki obožavatelj kozmetičkih kistova nisam ih mogla zaobići pa vam tako danas donosim recenziju jednog od mojih osobnih favorita među svim kistovima koji su trenutno u Essencovoj ponudi.



Basic Info:

  • Price: 12,90 kn
  • Where to buy: drugstores that sell Essence cosmetics

First thing that is absolutely impossible not to notice is the look of this brush. It comes in transparent plastic packaging and the brush itself is light lilacy purple (bristles are colored the same) with interesting pattern on handle. I realy like it and I have to say how the entire new range of pastel brushes reminds me a lot on their Bloom Me Up LE from last year that sold out in record time. Handle is woodne, classic lenght and fits well into the hand.

Bristles on this brush are synthetic (my favorite type of bursh hair) and so far I haven't noticed any problems with hair fallouts or with rinsing color while washing it and I washed it quite a bit of times so far. Brush is thick but the hairs are not super densly distributed which I believe is the reason why brush is so fluffy and dries very quickly. It's not to soft either. This kind of bigger, fluffy blending brush is in my opinion must have of any makeup brushes collection. It comes in very handy and I use it pretty much every single time i do my makeup. I love it for applying transition shade to my crease and for blending any other eyeshadow as well, it really does amazing work blending all the eyeshadows. Honestly very impressed by the quality of this brush considering the price and I am planning on getting a few more because, yes, it's that good. :D

***
Osnovno o proizvodu:

  • Cijena: 12,90 kn
  • Gdje kupiti: Dm,Muller, Bipa, Kozmo

Prva stvar koju je jednostavno nemoguće ne primjetiti je izgled ovog kistića. Dolazi u plastičnom prozirnom pakiranju, a sam kist je nježno ljubičaste boje (kakve su i dlačice kista) te po sebi ima zanimljivi uzorak. Meni se jako sviđa, a i moram reći kako me cijela nova postava kistova u pastelnim bojama neodoljivo podsjeća na Bloom Me Up LE koja je bila aktualna prošle godine i rasprodala se u rekordnom roku. Drška je drvena, klasične duljine i ljepo sjeda u ruku.

Dlačice kista su sintetičke (meni osobno najdraži tip dlačice) i do sada nisam primjetila nikakve probleme sa ispadanjem istih ili sa ispiranjem boje tijekom pranja, a oprala sam ga već dobar broj puta. Dlačice su raspoređene gusto no nisu skroz pregusto zbijene što je, vjerujem, razlog što je kist tako fluffy, ali i zašto se prilično brzo suši. Nije ni premekan pa se da lijepo baratati s njime. U kolekciji kistova  jedan ovakav veći i mekši kistić za blendanje je po meni must have. Stvarno super dođe, a i koristim ga svaki put kad se šminkam. Jako mi je dobar za nanošenje prijelazne (transition) nijanse u pregib kapka i općenito za blendanje svih mogućih sjenila, stvarno odradi odličan posao. Mene je jako ugodno iznenadio kvalitetom s obzirom na cijenu, a ovih dana planiram kupiti još koji jer, da, toliko je dobar. :D




xoxo Lara

You Might Also Like

14 komentari

  1. Imam ga i dijelim tvoje mišljenje!

    OdgovoriIzbriši
  2. Razmisljala sam o kupovini ove cetkice, ali nikako da se odlucim da li mi zaista treba ili bih je uzela samo zbog toga sto slatko izgleda. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. obožavam! kistovi su im sve bolji i bolji, a ovaj mi je definitivno najdraži i može parirati i skupljima od sebe

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se! Jedva čekam vidjeti kakve nove će izbaciti

      Izbriši
  4. obožavam ovaj kist :D savršeno blenda

    OdgovoriIzbriši
  5. Bolji kist za ove novce ne možeš kupit :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Obozavam essence kistove a i ovaj ce se uskoro pridruziti mojoj kolekciji :D
    Nikolina's beauty world

    OdgovoriIzbriši
  7. obožavam ovaj kist i koristim ga kod svakog šminkanja <3 <3

    OdgovoriIzbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe