Halloween Movie Night

10/30/2016


I never had a way to celebrate Halloween. For me it's a day like any other. But, this year I've decided to make a little twist and have a Halloween Movie Night in the comfort of my home. This might even become my Halloween tradition, you never know, idea is however totaly up my alley. That's why I teamed up with Casper to help you guys create a perfect Halloween Movie Night yourself.

_______________________________________________________________________________________________________________

Nikada nisam nešto posebno slavila Noć vještica. Za mene je to uvijek bio dan kao i svaki drugi, ali ove godine sam odlučila to malo promjeniti i napraviti Halloween filmsku noć u udobnosti svoga doma. Možda mi baš ovo postane Halloween tradicija, nikad ne znaš, u svakom slučaju ideja mi se jako sviđa. Upravo zato sam se udružila za brendom Casper kako bih vam pomogla da i vi napravite savršenu filmsku noć za Noć vještica.


Here is a Essentials Checklist we created to help you organize everything a bit easier. Just a few bits that will help you set an atmosphere and enjoy it to the fullest. First off you of course need a comfortable mattress because let's be real, who wants to spend hours watching movies on bad mattress? Casper has some pretty dope ones. And than you of course need pillows. A whole bunch of them. Of all sizes preferably. I don't know about you but I love having a bunch of pillows on my bed, esspecially for movie nights like this. They just make everything so much more comfy. :) And now, for the best part- snacks! If you are going to have this movie night with some friends pick snacks together or choose anything you know everyone is going to love such as candy corn (because hiii it's halloween) and popcorn, I mean is there anyone that doesn't like this two?? This way you are going to have best of both worlds. And if you like baking and cooking like I do you can definitely prepare some amazing snacks yourself. Not only is it fun to make but it's some much more original as well. Since this is a movie night it would be nice to have some movies, wouldn't it? My choice is The Addams Family. I haven't seen this movie in ages but I use to love it when I was little. There is a whole bunch of movies to chose from and besides my first choice it all depends on what you like. Lastly, all you have to do is light up some candles to put the entire atmosphere together and enjoy your Halloween movie night!
_______________________________________________________________________________________________________________

Ovdje možete vidjeti listu koju smo sastavili za vas, a sadrži sve što vam je potrebno za savršenu filmsku večer. Svega nekoliko sitnica koje će vam pomoći da napravite pravi ugođaj i uživate u njemu u potpunosti. Prije svega treba vam, naravno, udoban madrac jer realno tko bi želio provesti sate gledajući filmove na neudobnom madracu, zar ne? Casper nudi neke odlične opcije. A zatim vam naravno trebaju i jastuci. Puno njih. I to po mogućnosti svih veličina. Nezam za vas, ali ja obožavam imati puno jastuka na krevetu pogotovo za filmske večeri poput ove. Jednostavno sve učine ekstra udobnim. :) I sada najbolji dio- grickalice! Ako ćete ovu filmsku večer imati sa prijateljima odaberite grickalice zajedno ili jednostavno odaberite nešto što svi vole poput kokica, jer hej tko ne voli kokice?? A ako pak volite peći i kuhati poptu mene možete i sami napraviti neke odlične girckalice. Ne samo da ih je zabavno raditi nego je i puno originalnije. Kako se ipak radi o jednoj filmskoj večeri bilo bi lijepo imati i neke filmove, zar ne? Moj odabir je pao na Obitelj Addams. Nisam ga gledala već godinama, a jako sam ga voljela kada sam bila mala. Postoji još naravno bezbroj drugih opcija pored ovog mog izbora no sve ovisi o tome što volite. Za kraj, jedino što vam preostaje je upaliti svijeće za posebnu atmosferu i uživati u svojoj Halloween filmskoj noći!



I am ready for my Halloween Movie Night, what about you?

Ja sam spremna za Halloween filmsku noć, a vi?



xoxo, Lara

You Might Also Like

2 komentari

  1. I love a good Halloween movie nights though it has to be non-scary classics like Hocus Pocus :) Lovely spot-on ideas, girlie ;) Do you carve pumpkins?
    xox Nadia
    www.mielandmint.com

    OdgovoriIzbriši
  2. fora post :D Ja planiram nakon kupanja pustiti seriju Scream Halloween izdanje :D i otvoriti neke grickalice :D

    OdgovoriIzbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe