Eucerin pH5 krema za ruke - RECENZIJA

6/26/2017


Jedan od proizvoda koji najviše isprobavam i kupujem su definitivno kreme za ruke. Čim vidim neku estetski ugodne ambalaže, zanimljivu ili neku za koju sam dobila puno preporuka velika je vjerojatnost da ću je isprobati (čitaj: kupiti). Doma ih uvijek imam bar 4-5 i stalno eksperimentiram sa novima. Krema koju ću danas recenzirati je ujedno i zadnja koju sam isprobala, a radi se o Eucerin pH5 kremi za ruke. Kako me se dojmila i je li pobijedila moju omiljenu Balea Urea kremu za ruke možete saznati u nastavku teksta.



Osnovno o proizvodu:
  • Cijena: 50 kn
  • Količina: 75 ml
  • Gdje kupiti: ljekarne

Što kaže Eucerin:

Eucerin pH5 krema za ruke posebno je namijenjena borbi protiv ovih podražaja, pružajući do 18 sati zaštite od isušivanja. Sadrži pH5 enzimsku zaštitu, koja klinički dokazano jača prirodne zaštitne mehanizme iznutra te pomaže u stvaranju ravnoteže pH razine i smanjenju gubitka vlage. Zahvaljujući dekspantenolu, ova formula ubrzava zacjeljivanje rana. Koristiti koliko god često bude potrebno, za meku i glatku kožu.
Aktivira prirodne mehanizme zaštite kože zahvaljujući pH5 enzimskoj zaštiti
Izrazito blaga i učinkovita krema za ruke koja aktivira prirodne mehanizme zaštite kože za dugotrajnu zaštitu i hidrataciju.

Moje mišljenje:

Kao i uvijek započet ću sa ambalažom. Krema dolazi u jednostavnoj crveno-bijeloj tubici i iako je to nekakvo klasično pakiranje većine krema za ruke moram da je ova ambalaža baš dosta kvalitetno napravljena. Jako se dobro zatvara tako da je možete ubaciti u torbicu bez ikakvog straha od curenja proizvoda. Miris je blag i vjerujem da će se svidjeti gotovo svakome. Što se tiče teksture same kreme ona je lagana i odlične konzistencije (niti vodenasta niti jako gusta) te se vrlo se lako razmazuje. Relativno se brzo upija, ostavlja lagani film na koži što obično ne volim kod krema no kod ove mi to nimalno ne smeta s obzirom da nije mastan i težak. Kožu njeguje jako jako dobro. Toliko dobro da opasno parira mojoj omiljenoj Balea Urea kremi. Zapravo pored nje mi je postala novi favorit među kremama za ruke. Pogotovo mi je odlična tijekom zimskih mjeseci kad mi ruke traže nešto više njege nego inače, pravi spas za ruke. Za jedno korištenje je potrebna mala količina proizvoda tako da je meni tubica dosta dugo potrajala. Nije mi izazvala nikakve alergijske reakcije.

Sve u svemu za Eucerin pH5 kremu za ruke od mene imate tople preporuke. Kao što sam već i rekla postala mi je novi favorit među kremama za ruke. Iako je možda mrvicu skuplja od većine kremica za ruke (uzmemo li u obzir i količinu) mislim da vrijedi apsolutno svake kune.

Ingredients:




Koja je vaša omiljena krema za ruke? Jeste li isprobali ovu kremu? 

You Might Also Like

1 komentari

  1. It looks like a great one dear!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    OdgovoriIzbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe